وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

شب یلدا

 

از اونجایی که قراره آخر این هفته سیمین بره وینیپگ تصمیم گرفتیم مراسم کوچک و دوستانه‌ای را به مناسبت شب یلدا داشته باشیم. زمان و مکان احتمالی به قرار زیر هستند: 

 

مکان: طبقه آخر (۱۲)‌ ساختمان والستون 

زمان: ساعت ۷ عصر روز شنبه ۲۰ دسامبر 

 

منتظر دیدار شما هستیم


به قلم: مریم

نظرات 5 + ارسال نظر
سیمین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:20

خیلی ممنون ازلطف شما!! ازخودم هم تشکر می کنم که بانی خیر شدم.

رامین سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:53

سلام
بچه ها، من چی بیارم؟

خودت + ضربت +‌ دوستت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:08

?ma ke messe ramin doost nadarim kio biarim

مهدی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:22

سلام. من کارشناسی ارشد رشته عمران هستم. معدلم هم ۱۷.۳ هستش. می تونم واسه دکترا اقدام کنم؟ لطفا منو راهنمایی کنید.

بله. چرا که نه.

Mohammad پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:56

Bilitie ya inke potloke?????

بلیطیه ولی جلوی در فروخته می‌شه. اگر می‌خواین بیاین ایمیل بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد