وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

همدردی با مردم غزه

 

سرنوشت ما ها رو می‌کشونه به دورترین نقاط کره خاکی. مهمترین آدمهای زندگیمونم می‌شن آدمای خارجی.  

سه چهارتا از بچه‌ها (وینیپگ) امروز رفتن راه‌پیمایی در حمایت از غزه. تو هوای به این سردی. اینا بودن با کلی کانادایی.


free free palestine
what do we need, justice, when, now
Isreal, stop the killing stop the crime, isreal out of palestine 

Israel, USA how many kid did you kill today?


 منبع خبری ما هم اینحا CBC, CTV , CNN و رادیو فردا است. حالا چه مغرضانه و با غیرمغرضانه باشه به شدت تحت تاثیر قرار می‌ده آدم رو. دیگه خود یهودیا هم شاکی شدن و دارن مقاصد اسرائیل ها رو  رو می‌کنند. 

ما داریم می‌بینیم که اینجا هم انسانیت هست . خیلی دور نشدیم هنوز ۵۰ نفر کانادایی تو مرزهای غزه گرفتارن و دولت نمی‌تونه خارجشون کنه. دو نفر از سازمان ملل کشته شدن. من می بینم مردم کانادا رو که حرکت می‌کنن و امیدوارم یه روز بشه که همه مردم دنیا به آگاهی و درک حق و حقیقت برسند.   

ماهایی که ازکشور مستقلی مثل ایران اومدیم واقعا باید سپاسگزار باشیم. ما هیچوقت مستعمره نبودیم. نذاشتیم منابعمون دست اجنبی‌ها بیفته. روی پای خودمون ایستادیم. درسته که منزوی شدیم ولی داریم می‌بینیم ایران به عنوان یه قدرت بزرگ خاورمیانه مطرحه. اینا فرهنگ شهادت مسلمونا رو می‌دونن و می‌ترسن ازش. 

خواستم بگم PSA هم با قربانیهای فاجعه غزه همدردی می‌کنه . همینطور اینکه یادمون باشه همه جا از حق و حقوق کشورمون دفاع کنیم و هیچوقت زیر بار تحقیر نریم.


به قلم: سیمین

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:08

سلام
تمام وبلاگ رو خوندم از تمامی مطالب لذت بردم و استفاده کردم
من خیلی دوست دارم بیام کانادا تحصیل کنم به خصوص اینکه در یک دانشگاه غیر انتفاعی در ایران در رشته مهندسی کامپیوتر _ نرم افزار درس خوندم که خیلی بد درس داده میشه و دروسی رو که به ما یاد میدادن خیلی عقب افتاده بود.(به عنوان مثال با گذشت بیش از دو دهه از رواج روش شی گرایی به ما اصلا این روش رو نگفتن!)
حالا من لیسانسم رو گرفتم ولی خیلی احساس بدی دارم چون توی دانشگاه استادها با دادن تکلیفهای بیخود و به درد نخور فقط وقت ما رو گرفتن و آخرش هم به ما هیچی یلد ندادن:(
دوست دارم اگه این امکان توی کانادا هست یه دوره تکمیلی مثلا حدود 2 سال(شبیه آنچه که شنیدم در آمریکا هست) رو توی یکی از دانشگاهای کانادا بگذرونم و بعد از اون خیالم راحت بشه که تازه تونستم لیسانس بگیرم !
خیلی ممنون میشم منو در این مورد راهنمایی کنید که آیا یک چنین دوره های در کانادا هست؟
اگر مسشه یکمی هم در مورد شرط مدرک زبان (مثل تافل یا آیلس) برای دوره ای که مد نظر من هست بنویسید . آیا دانشگاهی هست که ترم اول رو به آموزش زبان اختصاص بده و در عوض از من مدرک زبان نخواهد؟
ایمیل من barfe.aval@gmail.com
با تشکر

Maryam یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:50

etefagan diruz tu downtown-e Saskatoon ham tazahoate aram bud o aghlab Arab ha- Canadai ha va tedadi yahudi sherkat karde budan. TV neshun dad dishab.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد