وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

شب فیلم

مریم جان ازمن خواسته راجع به برنامه پات لاک روز شنبه بنویسم. والا برنامه خوبی بود. من اون روز برای بار دویستم moving داشتم. و فکر نمی‌کردم بتونم برم. اما مریم و رضا و مازیار و نورلا لطف کردن اومدن و خیلی کمک کردند و از طرف مامانم هم تشکر می‌کنم ازشون. 

خلاصه ما بعد از اسباب کشی رفتیم رستوران و بوفه Hard Wok که به شدت توصیه می‌شه و غذاها و دسرهای خیلی خوشمزه‌ای داره.  

بعدشم دست خالی اومدیم پات لاک. البته در فرصت باقی نورلا الویه و مریم هم کیک گردویی درست کرده بودند که پودرش مال مازیار بود.   

در اینجا از همه بچه‌ها که زحمت کشیده و خلاقیت به خرج داده بودند هم تشکر می‌کنم.  رامین که پیراشکی خوبی درست کرده بود و محمد که قیمه پخته بود و میترا برای باقالی پلو و آذین شله زرد و سپیده که کیک خوشمزه‌ای پخته بود و همه بقیه اونایی که زحمت خرید و آشپزی و آوردنشو کشیده بودند و یا از ایران با خودشون آورده بودند (فکر کنم آقا مهدی بودن) که لیستش طولانی میشه.  

البته رضا هم چایی رو با دو تا قوری در دستش مدیریت می‌کرد و با وجود پای آسیب دیده مدام در رفت و آمد بود که اونم واقعا جای تشکر داره.

هیستوری این برنامه پات لاک که در لانج‌های رایز والستون برگذار میشه برمی‌گرده به موی نایت پی اس ای! منتها اون شب چون پروژکتوری در کارنبود پس فیلمی هم در کارنبود و برنامه به خوردن و صحبت و تعریف خاطره و شوخی گذشت. اما قراره که بعد از این هر چند وقت یکبار موی و snack potluck داشته باشیم و بیشتر هم کیفیت موضوعی فیلم مطرح هستش و جمع هم دانشجویی و دوستانه است.  

پس با ما همراه باشید.


به قلم: سیمین

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:34 http://takload.blogsky.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی خوبی داری اگه مایل باشی می تونیم با هم تبادل لینک کنیم.

اگه مایل بودی منو لینک کن و بهم اطلاع بده تا سریعا لینکت کنم

مریم دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:05

بابا دیگه نگفتیم گذارش جزییات رو هم بدی که! با پودر مازیار دیگه آخرش بود. یه شرح هم برای کره و شیر و تخم مرغش می‌نوشتی!

[ بدون نام ] دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:41

برگذار با ز بود یا نمازگذار؟!!

هیچکدوم نورا...:))

انجمن تخصصی الکترونیک ایران سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 http://www.electronix.ir

با سلام

از وبلاگ شما بازدید کردیم. نسبتا جالب بود.

در صورت تمایل از وبسایت ما نیز دیدن فرمایید.

باسپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

سیمین سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:28

دیگه گفتم مازیارشاکی نشه!:دی

Ramin چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:34

salam, hala chera aks nazashti ke detailesh ro kamel gofte bashi?

Reyshop چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 http://www.reyshop.ir

سلام
بـزرگتـریـــن و جــامـع تـریــن فـروشــگاه ایـنتــرنتــی ایــران
بـا بـیش از 1000 عنـوان از محصـولات بـرتـر و مختـلف
 همراه با گارانتی تعویض و ارائه بهترین کیفیت
از فروشگاه اینترنتی ما دیدن فرمائید

http://www.Reyshop.ir
http://www.Reyshop.com

رقیه شعبانی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:36

سلام دوستان عزیز
من از طریق نوه ام با وب لاگ شما آشنا شدم .
نوش جانتان.......پات لاک خوش بگذره..
من هم ساکن اینجاهستم...
می تونم براتون شیرینی و غذاهای ایرانی درست کتم.به این شماره به من زنگ بزتید...خوشحال میشم..6531088

در ضمن شنیه ها هم در farmer market hastam


امکان تهیه هر توع غذای ایراتی را جهت جشن و مجالس را دارم.

زنده باشید فرزندان عزیزم
رقیه شعبانی
شنیه 5 بهمن1378

ممنون خانم شعبانی از پیغامتون. خبر خیلی خوبی بود. دستتون درد نکنه. انشالله در آینده نزدیک مزاحمتون می‌شیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد