وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

ورزش در ساسکاتون ۱

یادمه زمانی که ایران بودم و کار پذیرشم درست شده بود یکی از موضوعاتی که تو اینترنت دنبالش بودم شرایط استفاده از امکانات ورزشی دانشگاه و شهر بود. فکر می‌کنم دانشگاه ساسکاچوان یکی از بهترین سالن‌ها و امکانات ورزشی دانشگاهی را در کانادا داراست. با داشتن کارت دانشجویی شما می‌توانید به صورت رایگان از اغلب امکانات ورزشی دانشگاه استفاده کنید. سالن ورزشی قدیمی دانشگاه در دانشکده Education قرار داره که شامل یک سالن بزرگ چند منظوره- یک سالن ورزش‌های رزمی- سالن اسکواش و استخر شنا است.   

ساختمان تازه ساز و بزرگ ورزشی (معروف به PAC) تقریباْ تمام امکانات ورزشی اعم از:‌ دیوار صخره‌نوردی - باشگاه بدنسازی (سالن بسیار مجهز و بزرگ)‌ - سالن رقص- زمین دویدن - استادیوم والیبال و بسکتبال- چندین سالن اسکواش - استخر شنا و مرکز بهداشت ورزشی را دارد. در قسمت ورودی هر دو ورزشگاه با ارائه کارت دانشجویی حوله تمیز بگیرید.  

به جز این دو ساختمان دانشگاه چندین زمین چمن - زمین تنیس - یک استادیوم فوتبال - یک استادیوم فوتبال آمریکایی - سالن هاکی روی یخ و کرلینگ دارد. بنابراین اگر عازم دانشگاه ساسکاچوان هستید حتماْ قسمتی از وقتتان را برای ورزش در نظر بگیرید.  

در پست‌های بعد بصورت جزیی در مورد امکان استفاده از این امکانات خواهم نوشت.  

 

به قلم:‌مریم

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد حسن جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:12

سلام . امیدوارم همیشه شاد باشید . از شنیدن این خبر راجع به امکانات ورزشی خیلی خوشحال شدم . برای ورزش کارانه هم استاد مجربی هست ؟ راستی یه سوال دیکه : من به موسیقی خیلی علاقه دارم . خیلی زیاد . چه سازهایی رو میشه در ساسکاتون پیش یک استاد خوب یاد گرفت ؟
سپاس .

سلام. خواهش می‌کنم. در مورد کاراته بله من دیدم که گروهی در سالن Education دانشگاه تمرین می‌کنن. در مورد سطح و کیفیت کارشون اطلاعی ندارم ولی یکی از دوستان یکی از باشگاههای شهر را بسیار توصیه می‌کرد. در مورد موسیقی فکر کنم باید از هنرمندانمون (نورالله و رامین) بپرسیم. می‌دونم که رامین پیگیر این مسئله بود.

سیمین جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:00

اول با روی خوش و دوستانه و تشویقی می گن برین جیم اگه رفتین که خوش بحالتون نرفتین با کنایه/ اخم و تذکر یادآوری می کنن که اوضاعتون جالب نیست اگه بازم پشت گوش بندازین با ضرب و شتم /محرومیت از ارث/طرد شدن از جامعه فعال ایرانی روبرو می شید.
گفتم که گفته باشم:دی

مریم جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:06

بده همه رفقات حتی اگه خودشون هم جیم نرن مشوق‌های خوبی هستند برات؟ مخصوصاْ حالا که خونه‌ات نزدیک دانشگاهه انتظار می‌ره هر شب جیم باشی!

سیمین جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:50

آره جیم از جیم البته. ولی میرم یه روزی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد