وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

اقتصاد داغ ساسکاچوان سرد

 

خبر موقعیت خوب اقتصادی ساسکاچوان حتی به CNN هم رسیده. با وجود این که بقیه استان‌های کانادا با مشکل کمبود بودجه و بیکاری مواجه هستند ساسکاچوان تنها استانی است که آمار بیکاری آن در چند ماهه اخیر نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش یافته است.  

 

از این رو برد وال در سفری که به استان انتاریو داشته از افرادی که شغل خود را از دست داده بودند دعوت کرده است که برای کار به استان ساسکاچوان بیایند.    

ساسکاچوان تنها استان مستثنی در رابطه با بیکاری است. آمار بیکاری این استان در ماه دسامبر سال پیش ۴.۲ درصد بوده که در ماه ژانویه امسال به ۴.۱ درصد کاهش یافته. این ارقام برای استان انتاریو و شهر تورنتو به ترتیب ۷.۲ درصد و ۸.۵ درصد می‌باشند. در استان بریتیش کلمیبا در ماه ژانویه ۶۸۰۰۰ نفر شغل خود را از دست داده‌اند.   

برای در امان ماندن از هر گونه بحران احتمالی اقتصادی وال اعلام کرده است که ۵۰۰ میلیون دلار برای امور زیربنایی در نظر گرفته شده است.   

 

به قلم مریم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیمین پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:08

با حال بود. آخرش میمونیم اینجا. باید یه کم هم رو صنعت توریسمش کار بشه البته وگرنه سرماش که زیاد مهم نیست.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:56

صنعت توریسم دیگه چیه؟

سیمین جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:12

شبیه صنعت نساجیه. ولی ازبعد شهرسازی.مال کاناداست.بعد از طریق وایکینگها به شرق منتقل شده .

علی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:47 http://armincity.googlepages.com

دوستان عزیز ساسکاچون من اکنون در تورنتو هستم و بهمراه همسر و فرزند 2 ساله ام و مایل هستم به ساسکاتون بیام
من میخواستم ببینم اوضاع کاری اونجا چطوری است منظورم کار تخصصی نیست بلکه کارهای عمومی مثل رستوران یا جنرال لابور ویا کارگر ساده ایا اونجا هم مثل تورنتو اوضاع خرابه اینجا که همه چیز بهم ریخته است حتی کارگری هم نمی خواهند دیگر اینکه اجاره خونه یک خوابه چنداست سوم ایا میشود از دانشگاههای ساسکا تون یا رجینا اوسپ گرفت درضمن من نیاز شدید به کار دارم و برایم نوع کار مهم نیست تلفن خودم را مینویسم
7870-704-614-1+
درضمن اگر هزینه دارد به ایمیل من تلفن خودتان را بنویسید من زنگ میزنم
حتما اگر میتوانید فقط سوال کنید
ممنون می شوم

کاووسی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 http://www.ek-forex.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید . کاووسی هستم نماینده بروکر آمریکایی AVS CARTER در ایران . دعوت می کنم جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید :
http://www.ek-forex.blogfa.com
این بروکر نسبت به تمام بروکرهایی که تا به حال با اونها کار کردیم از مزایای بهتری برخوردار هست ، تست نمائید و چنانچه مورد توجه شما قرار گرفت با من تماس بگیرید .موفق باشید .
شماره تماس : 09354514830
ایمیل : ebrahimkavousi@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد