وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

یادآوری مراسم عید

دوستانی که هنوز بلیت عید تهیه نکرده اند می توانند از طریق ایمیل یا تلفن طی امروز و فردا هماهنگ کنند. تعداد محدودی بلیت باقیمانده و در صورت امکان دم در به فروش می رسد اما بلیتهایی که دیرتر به فروش برسند یارانه ای نخواهند بود. با توجه به اینکه PSA برای کاستن از هزینه های بلیت و تشویق خانواده های ایرانی به شرکت در برنامه عهده دار  بخشی از هزینه ها  شده امکان تخفیف بیشتر موجود نیست. 

 

امیدوارم که سال نو امسال برای همه با شادی آغازبشه و با سلامتی و موفقیت و بهروزی ادامه پیدا کنه. 

به امید دیدار شما در روز یکشنبه.


به قلم سیمین

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد حسن جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:00

سلام به همه ی دوستان و ایرانیان در همه جای دنیا مخصوصا ساسکاچوان . از همین جا عید رو به همه ی شما عزیزان نبریک میگم . امیدوارم سال دیگه از نزدیک ببینمتون و عید رو در کنار هم باشیم .
امیدوارم امسال برای همتون سرشار از شادی و موفقیت باشه . دوستتون دارم . به امید دیدار .

Nooshin چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:28

ja dare ke az banihaye in marasem,yani Agha Reza o Maryam khanoom tashakor bekonim. Man oonshab mariz boodam o be fekram naresid az kasi khahesh konam bere paye microphon o oonja tashakor konim.bebakhshid.Inja migam ke dastetoon dard nakone, kheili zahmat keshidin,

رضا ملک جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:29

من منتظر بودم که سیمین یک پست در مورد مراسم عید بنویسه و من هم از بچه‌ها تشکری کنم مثل اینکه سرش شلوغه برا امتحانات

من هم جا داره از همهٔ دوستان که کمک کردن تشکر کنم مریم که همه کارا را به عهده ش بود، پروانه خانم و نوشین خانوم به خاطره سفره هفت سین، سمیرا خانم و حورا خانم و سیمین خانم و آقا مازیار. دست نوری و پژمان هم به خاطره اجرای عالی‌ درد نکنه. و همهٔ دوستان که اومدن تا شبی به یاد ماندنی داشته باشیم.

نوشین خانم دست شما درد نکنه که به سفر هفت سین کمک کردین، مگا خانم رو دعوت کردین که بیاد و برامون چنگ بزنه، پست نوشتین و با اینکه مریض بودین به مراسم آمدین.

انشا الله که همگی سال خوبی‌ داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد