وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

توضیح

اول از همه شرمنده بابت پاسخ ندادن به سوالات پرسیده شده. همانطور که می‌دانید این هفته شدیداْ سرگرم برگذاری مراسم عید بودیم. در مورد مراسم عید همگی منتظر پست سیمین هستیم. 


دوم اینکه از آنجایی که به صورت رندم در مورد پذیرش و آمدن به ساسکاتون نوشته بودیم و از آنجایی که پیدا کردن پست‌های نوشته شده دشوار به نظر می‌آید بنابراین تصمیم گرفته شده که به جای نام نویسنده‌گان پست‌ها به صورت موضوعی طبقه‌بندی شوند.


و اما در پاسخ به دوستی که در مورد آمدن و یافتن شغل پرسیده بودند من ۱۰۰٪ پاسخی ندارم با این حال با توجه به خبرها ظاهراْ ساسکاچوان بهترین استان برای پیدا کردن کار است. از بین دوستان ایرانی من شخصی را نمی‌شناسم که در این مدت شغلش را از دست داده باشد و با توجه به روند رو به رشد قیمت نفت و دیگر ذخایر معدنی مسلماْ استان ساسکاچوان همچنان روند رو به رشدش را ادامه خواهد داد. من فکر می‌کنم و امیدوارم شما در زمینه رشته مورد علاقه‌تان کار پیدا کنید. 

همچنین طبق خبری که در چند روز گذشته خوانده بودم ظاهراْ قرار است مالیات استانی ساسکاچوان کاهش یابد. 


به قلم مریم

نظرات 1 + ارسال نظر
سیمین جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:23

دستت درد نکنه مریم. خیلی خوب شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد