وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

بهار

الان فصل امتحانات هستش و همه کم و بیش سرگرم درس و پروژه هستند. هوای ساسکاتون حسابی گرم شده و صبحها اگر پیاده بیاید دانشگاه احساس بسیار مطبوعی دارید. به نظر من بهار اینجا شگفت انگیزه .احساس خنکی هوای نمدار و منظره سبزه های بارون خورده و درختان سرسبزتنومند و سر به فلک کشیده و تک نوازی  صدای پرنده ها  آمیخته با های و هوی مرغان دریایی تصویری از بهشت رو برروی زمین مجسم می کنه. بهشتی دورافتاده که به تنهایی تجربه می کنی .  

گروههای مختلفی از دوستان احتمالا در ماه مه جاری برنامه هایی برای سفرهوایی به شرق و غرب کانادا دارند. اگر شما هم علاقه مند به سفر هستید  می تونید ایمیل بزنید و هماهنگ کنید.  

به قلم : سیمین

نظرات 8 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:59 http://semkeshebargh.blogsky.com/

سلام من میلادم
میخواستم بدونم میتونیم با هم سایتی مسترک در زمینه بازریابی داشته باشیم
من کار (کابل کشی/ طراحی شبکه/سویچ و......کابل کشی برق/سیم کشی ساختمان /نقشه کشی میکنم/ میتونم
منتظر نظر شما هستم

Mitra سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:56

intor ke to tosif kardi maloom mishe ke ya emtehane doshanbat kheili khub shode ya aashegh shodi ya har dotash!!

Ramin سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:25

Ma ham hastim age barname 2 ya 3 rooze bashe on ham to weekend ha.

montazere tamaset hastam

Maryam چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:36

Man ham ba Mitra movafegam.

سیمین چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:53

مریم تو دیگه چرا؟ نه بابا استادم امروز ایمیل زده که من تا ۲ سال دیگه بیشتر پول ندارم. حالا خوب میشه بزنیم به در بیعاری و خوش گذرونی بعدشم پاشیم برگردیم ولایت خودمون.
عاشقم من!

ramin چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:23

Simin, mage to alan kare dige yi ham anjam midi begheyr az in chizayi ke gofti?

نامرد! من اگه دیگه تو رو راهنمایی کردم.

رامین یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:56

سلام

می خواستم بدونم برای پذیزش به غیز از معدل زبان و .....
از دامشپاه دولتی اراد یا پیام نو فرقی داره

علی یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:12

سلام
خوش به حالت. خوش به حالت. خوش به حالت
حاضرم نصف عمرم رو از اول و نه از الان بدم و از تهران و ایران بیام جایی که بشه فقط زندگی کرد. خوش به حالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد