وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

اجاره آپارتمان در ساسکاتون

به جز kijiji و بقیه جاهایی که تا حالا برای پیدا کردن خونه توی وبلاگ آورده شده از آگهی های روزنامه starphonix هم میشه استفاده کرد. فقط توجه داشته باشید که چون روزنامه توسط افراد زیادی چک میشه اگر مورد خوبی وجودداشته باشه سریع شکار میشه و باید newlisting رو همیشه چک کرد. اگر جایی زنگ زدید و گفتند که taken شده می تونید برای چندماه آینده سوال کنید که اگر موردی هست از حالا اقدام کنید. متاسفانه قیمت اجاره آپارتمان در ساسکاتون سیر صعودی داره و شیب اون هم به نسبت زیاده. به خاطر همین باید با فکر و تامل برای پیدا کردن مکان مناسبی برای اجاره پیش برید. ما توصیمون این هست که خیلی دنبال جاهای نزدیک به دانشگاه نباید بود همین که ایستگاه اتوبوس در نزدیکی محل باشه خوبه. چون زمستان اینجا به قدری سرده که حتی خیلیها از خوابگاه که پیاده یکربع راه هستش زمستان رو با اتوبوس رفت و آمد می کنند. اگرbasement تروتمیزی هم پیداشد حداقل برای مدت چند ماهی بد نیست هرچند که بعضی هاشم خیلی راحته. 

 من خودم یکی دوماه خوابگاه بودم. بعد دوهفته یه جا موقتا اتاق گرفتم بعد یه خونه قدیمی رو اجاره کردم و بعد از دو هفته یه زیرزمین رو اجاره کردم و چهارماهی اونجا بودم و حول و حوش اواسط ژانویه بود که یکی از آپازتمانهای دانشگاه رو تونستم بگیرم. معمولا اگر یکی دو نفر دوست بخوان مشترکا جایی رو بگیرند خیلی راحتتر می تونن مکان مناسبی رو پیدا کنند و هزینه ها همه پایین میاد. مشکل ببشتر در مورد آپارتمانهای تک خوابه است که تعداد اونها کمه و قیمتشون هم اکثرا بالاست. 

 

سیمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد