وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وقفه در بروز شدن وبلاگ

سلام بچه ها  

اول می خواستم از PSA به خاطر فرصتی که برای همکاری به من داده شد تشکر کنم.  

دوم اینکه من به احتمال زیاد بعد از این فرصتی برای شرکت در برنامه های جمعی نخواهم داشت با توجه به اینکه دوره مهمانی من در این دانشگاه هم به زودی به پایان می رسه. 

 

اگر از دوستان برای نوشتن وبلاگ و وبسایت داوطلبی هستش به PSAایمیل بزنید. خصوصا دوستانی که توی برنامه های دانشگاه و فوق برنامه حضور فعال دارند. 

 در ضمن هنوز مریم و رضا مدیریت اینجا رو بر عهده دارند و فکر می کنم دیتا بیس وبلاگ تا حد زیادی  اطلاعات ضروری رو در بر بگیره و به خاطر همین هستش که دیر به دیر آپدیت می شه.

  

سیمین

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:39

سلام سیمین جان. از نوشته های خوبت همیشه استفاده کردم. من واسه سپتامبر آینده برای دانشگاه ساسکاچوان پذیرش گرفتم. خوشحال میشم اگه کاری تو ایران دارید براتون انجام بدم.

سیمین چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:49

خیلی ممنون. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد