وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

تیم بسکتبال

از جمعه این هفته قراره از ساعت ۴ تا ۵:۳۰ تو استادیوم دانشکده آموزش (Education) بسکتبال بازی کنیم. دوستانی که علاقه مند هستند می توانند ایمیل زده و اسنشون را در لیست قرار بدهند. کارت دانشجویی حتماً همراهتان باشه. 

  

البته جا داره اینجا از رامین بابت تمام زحماتی که تا حالا برای هماهنگی کشیده تشکر کنیم. دستت واقعاْ درد نکنه.

نظرات 8 + ارسال نظر
سیمین چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:18

سنشون مریم؟؟؟؟ هیچکس نمیاد

سنشون؟؟؟؟ تا حالاش که ۵ نفر ثبت نام کرده‌اند اگر مایلی بیا این جمعه.

سیمین چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:36

اسنشون یعنی اسمشون+ سنشون؟؟
:D

رامین-معین-من-فرخنده-سمیرا

سیمین چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:38

باشه سلام برسون:)

خودم یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 13:52

سلام ببخشید من یه نگاه گذرا به مطالبتون در مورد ادامه تحصیل در کانادا کردم اما متوجه مطلبی در باره کسایی که به فوق دیپلم می خوان ژذیرش تحصیلی لیسانس بگیرن ندادین یک سوالم اینکه برای ژذیرش تحصیلی هم شرط زبان فراتسه هست یا صرفا IELTS کافیه ممنون میشم جواب بدید

با سلام.

من فکر می‌کنم قبلاْ هم در مورد مدرک فوق دیپلم سوال شده بود. تا آنجایی که من می دونم شما باید احتمالاْ از همان اول دوره لیسانس را شروع کنید.
برای پذیرش در این دانشگاه فقط شرط نمره زبان انگلیسی وجود داره.

دلشدگان سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:45

سلام
من وبلاگتون رو خوندم و واقعا لذت بردم فقط می خواستم یه خواهشی بکنم اگه اشکال نداره در مورد خود شهر مراکز خرید توضیح بدین واینکه اونایی که اصلا برای دانشگاه نمیان چطور می تونن خونه اجاره کنن؟ ممنون میشم اگه توضیح بدین

با تشکر از نظرتون. با توجه به اینکه به کریسمس نزدیک می‌شیم نوشتن در مورد مراکز خرید ایده خوبیه. بنابراین باید از سیمین که متخصص خرید هستند خواهش کنیم برامون یک پست در این مورد بنویسن.

در مورد اجاره خونه باید بگم که برای دانشجو و غیر دانشجو پروسه گرفتن خونه یکیه. شما باید به سایت KIJIKI مراجعه کنید.

tabidneveshte سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 20:59 http://tabidneveshte.blogspot.com

با سلام
وبلاگ خوبی دارین , حتما همین جوری ادامه بدین.
در ضمن من شما رو لینک کردم . لطف میکنید اگه من رو با نام " تبعیدنوشته های دانش آموز مهاجر به کانادا" لینک کنید.
www.tabidneveshte.blogspot.com
با تشکر
در پناه حق

با تشکر

حتماْ

سازمان حقوقی مهاجرتی امیرزاده جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:43 http://www.amirzadehLaw.com

در نظر دارد در ویرایش جدید وب سایت خود به معرفی وبلاگ ها و سایت های مرتبط با کانادا بپردازد لذا با انتخاب وبلاگ/وب سایت شما به عنوان یکی از وبلاگ/وب سایتهای برتر با موضوعات کانادا درصورتیکه خود شما نیز تمایل داشته باشید نام وبلاگ/سایتتان در سایت ما و در صفحه معرفی وبلاگ ها و وب سایت های کانادایی ثبت خواهد شد.
در صورت تمایل به این امر شما می توانید با افزودن نام سازمان حقوقی مهاجرتی امیرزاده به آدرس www.amirzadehLaw.com به لینک های خود خواسته ما را تایید نمایید. در اولین ویرایش سایت ما در 7 روز بعد آدرس سایت/ وبلاگ خود را خواهید دید.
با تشکر از توجه شما
روابط عمومی سازمان حقوقی مهاجرتی امیرزاده

mohsen چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 15:23

Hi
Do you guys still have the basketball games on Friday?

Thanxl

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد