وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

بیمه دانشجویی

برای دیدن مزایای بیمه دانشجویی به ادرس ihaveaplan.ca مراجعه و دانشگاه سسکچوان را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای خرید عینک طبی (لینک) تا ۷۵ دلار از مزایای بیمه می توانید استفاده کنید .  

 

سیمین

نظرات 9 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:57

سلام سیمین جان،
من از این دانشگاه واسه پاییز پذیرش گرفتمPhD
اما هیچ کس نیست که منو کمی راهنمایی کنه؟
من باید چکار کنم؟
ممنون.

سلام. شما از چه لحاظ راهنمایی لازم دارید؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:49

سلام، ممنون که جواب دادین.
من واسه دکتری پذیرش گرفتم، اما نمیدونم که دانشگاه ساسکاچوان خوبه، بده، اصلا چطور جاییه؟
- نمیدونم خونه بگیرم یا برم خوابگاه؟
-هیچ اطلاعاتی در مورد خوب یا بد بودن شهر ساسکاتون ندارم؟
ممنون اگه یکم منو در این زمینه ها یاری کنید.

من فکر می کنم بیشتر به انگیزه شما برای اومدن به کانادا و ادامه تحصیل برگرده.
دانشگاه خوبیه شهر نسبتا کوچیکه خوابگاه بهتره برای شروع. اگر پذیرش دیگه ای دارید مقایسه کنید. همه چیز نسبی معنا پیدا می کنه.

موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:55

من از دانشگاه آلبرتا هم پذیرش دارم و میدونم رنک بالایی داره ولی رنک اصلا برام مهم نیست.
اما استادی که تو این دانشگاست کارشو خیلی دوست دارم و کارش خیلی عالیه.
به نظرتون چکار کنم، انتخاب اینجا انتخاب درستیه؟
شرمنده که وقتتون رو می گیرم.

استاد خیلی خیلی مهمه ولی البرتا از اینجا خیلی بهتره. به نظر من برید البرتا. استاد اینجا اسمش چیه؟ شاید من بتونم براتون سوال کنم.

عباس شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:58

salam simin jan,
kodom khabgaha behtare? man vase SW FW apply kardam va hanooz application fee nadadam, age gozine behtari hast begin ta avaz konam.
Thanks.

منظورتون سیگر ویلره؟
بلی اون حالت اپارتمانی داره که هر کدوم شش تا اتاق داره وبرای شروع خوبه. اگه بخواهید می تونید برای یک خوابه یا دو خوابه هم از همین الان اقدام کنید چون صفهای اونا تا یکی دو سال طول می کشه.

موفق باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:10

Yani chi?
yani man age alan eghdam konam do sale dige mitonam khabgah begiram ya az shoroe hamin term?
thanks.

من برای آپارتمانهای یک خوابه و دوخوابه عرض کردم. بلی از همین الان یک یا دوسال. دانشگاه هیچ ضمانتی برای دادن این اپارتمانها نداره.
ولی سیگر سریع باز می شه. بیرون هم می تونید محلی رو پیدا کنید البته بعد از اومدن به ساسکاتون.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:49

Mamnoon,
Omidvaram betonam jobran konam.

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:59

مجددا سلام،
سیمین جان استادی که من واسش اپلای کردم دکتر pedras هست و یکی از بچه ها میگه آپشن خوبی نیست،
میشه از دوستتون در موردش بپرسید و علتشو بمن بگید.
بازم مرسی از زحمتاتون.

درست می گن فکر می کنم ایشون اپشن خوبی نباشن.

سعید پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:24

سلام سیمین جان
من تازه این وبلاگ خوب رو پیدا کردم و هنوز فرصت نکردم آرشیو رو کامل بخونم فقط به نگاهی بهش انداختم راستش من امسال برای دکترای ریاضی تونستم اسکالرشیپ بگیرم از دانشگاه ساسکاچوان و بزودی به جمع شما دوستان خواهم پیوست فقط یه نکتست که منو یه کم نگران میکنه. من الان مشغول انجام کارای نظام وظیفه و وزارت علوم هستم و بعد میرسم به پاسپورت و ویزا. میخواستم بدونم اولا چند هفته از زمانی که مدارکو میدم سفارت کانادا برای ویزای دانشجویی طول میکشه تا ویزا بدستم برسه (چون فکر میکنم حداقل اواسط خرداد برسم به کارای ویزا) و ثانیا امکانش هست سفارت به دلایل واهی درخواست ویزا رو رد کنه؟ مثلا نامه پذیرش من نوشته برای سال اول به شما 19000 دلار میدیم و اشاره ای نکرده به سالهای بعد. ممکنه سفارت همینو بهونه کنه واسه ندادن ویزا؟
یک دنیا ممنون

سلام من دقیقا اطلاعی از سیاستهای سفارت کانادا در ایران ندارم. امیدوارم که به راحتی بتونید ویزا بگیرید.

سعید جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:13

سلام سیمین جان

ممنون بابت جواب. من میتونم ایمیل شما رو داشته باشم؟ میخوام اطلاعاتی راجع به استادی که قراره سوپروایزرم بشه ازت بگیرم ولی دوست ندارم اینجا اسمشو مطرح کنم. ممنون میشم بهم ایمیل بزنی و این کامنت رو هم پاک کنی!!!

موفق باشی

چون ممکنه این سوال برای دوستان دیگه هم مطرح بشه خواهشمندم معذوریت ما رو از ایمیلهای شخصی قبول کنید. اگر سوال خاصی مربوط به پذیرش از دانشگاه سسکچوان دارید و از لینکهای کناری جوابتون رو پیدا نکردید به ایمیل بالای صفحه ایمیل بزنید. ما حتی الامکان حوابتون رو می دیم ولی در حالت کلی تضمین و مسولیتی در قبال پاسخ به همه ایمیلها وجود نخواهد داشت.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد