وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

تعیین وقت از سفارت ایران به صورت انلاین

ممنون از اقای رئوف بابت ارسال این مطلب. 

 

Effective April 25, 2010, Consular Services will only be possible by prior Appointment booking

To book an appointment, please make sure that you know which type of services you require:

Passport Services for one person or a family, and if known with the travel dates.
Authentification of documents
Other Consular services

To book an appointment please provide in your email your name, your date of birth as well as your passport #, your travel dates and send your request to:

tehran-CS-appointment@international.gc.ca

The Consular Section will reply your email within 24 hours.

www.iran.gc.ca
www.ppt.gc.ca

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 http://www.sunset7.persianblog.ir

سلام دوست عزیز. من ]چند تا سوال داشتم. اگه لطف کنید و جواب بدین ممنون میشم. من و همسرم قصد ادامه تحصیل در کانادا رو داریم. هر دو فوق لیسانس دانشگاه تهران هستیم.
1. آیا دانشگاه های نزدیک بهم اپلای کنیم. یعنی فرضا دانشگاه هایی که توی یه ایالات با فاصله زمانی مناسب هستند؟ چون خودم دانشگاه های آنتاریو و مسافت شهر ها با ترن و ماشین شخصی رو درآوردم. ولی با توجه به اینکه تعداد روزهای کلاس کمه میشه دانشگاه های شهرهای دور از هم رو انتخاب کرد؟
2. شهرهای کدوم ایالت زمستون های سرد نداره یا بهتر از بقیست؟
3. ما می تونیم 30 میلیون با خودمون بیاریم. اینو باید از بانک داخل ایران تائیدیه بگیریم؟
4. من نفر اول رشته ام هستم که 3 ترم تحصیلی هم اول شدم. فکر کنم آیلس 6.5 بتونم بیارم. مقاله متاسفانه 1 دونه برای یه کنفرانس بین المللی دارم. می خوام بیشتر روی زبان کار کنم نمره 7 بیارم. بهتره دنبال مقاله باشم یا نمره بهتر زبان؟ در ضمن با شرط استعدادهای درخشان به احتمال 99% دکترای دانشگاه تهران بدون کنکور پذیرش میشم. با این شرایط می تونم فاند خوبی بگیرم؟
5. برای ویزا بهتره من و همسرم توی مصاحبه بگیم دو تایی میریم یا نگیم. در این زمینه اطلاعات ضد و نقیض زیادی رسیدی بهم.
6. من توی زمینه کاریم که مدریت ساخته (construction management) تقریبا قوی هستم و می تونم با نرم افزارهای این رشته مثل پریماورا، ام اس پراجکت و.. خوب کار کنم. درضمن کد دو بعدی و سه بعدی و تیری دی مکس و فوتوشاپ و آفیس هم خوب بلدم. آیا می تونم کار خوبی پیدا کنم. میشه به جز اون 21 ساعت کاری داخل دانشگاه کار نیمه وقت داشت؟ یا اصلا بهتره از طریق جذب نیروی کاری اقدام کنم؟ فقط مشکل اینه که یک سال سابقه کار دارم توی یه شرکت پیمونکاری سد و راه!

ببخشید مثل اینکه سوالام زیاد شدن. حتی پاسخ چند کلمه ای هم بدین سپاسگزارم

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:40

یک سوالی؟ تقریبا برای چند وقت دیگه جواب می دهند؟ می شه بیشتر توضیح بدهید؟

من فقط می دونم همه شهرهای کانادا زمستون سرد دارند.جدول هواشناسی رو هم می تونید چک کنید. ما بقی سوالات رو با توجه به شرایط پذیرش دانشگاه و انتخابهای خودتون پیدا می کنید.

موفق باشید

saeedtz جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:17

با سلام خدمت دوستان. به نظرم ایده ی کلی راه اندازی این وبسایت خیلی خوبه اما یه نقص خیلی بزرگ داره اون هم اینه که خیلی از مسائلی که اینجا مطرح میشه بیشتر به درد افراد ساکن ساسکاتون میخوره نه بچه هایی که تازه میخوان بیان کانادا. به نظر من بزرگترین نگرانی بچه هایی که میخوان تازه بیان اونطرف یکی دو هفته ی اوله یعنی دقیقا از زمانی که آدم پاشو میذاره تو فرودگاه تا زمانی که یه جای سکونت مشخص پیدا میکنه. من خودم اگه خدا بخواد شهریور دارم میام برای خوندن دکترای ریاضی ولی از همین الان نگرانم که مثلا اگه ساعت 10 شب به وقت اونجا رسیدم فرودگاه چی کار باید بکنم؟ برم هتل؟ مسافرخونه؟ تا صبح تو فرودگاه بمونم؟ واقعا هیچ دیدی ندارم نسبت به این مساله یا بعدش چطور خونه اجاره کنم؟ آیا تو کمپس میشه اتاق گرفت؟ اگه میشه از ایران باید اقدام کرد یا نه؟ خونه چطوریه چند روزه میشه پیدا کرد و خیلی از این سوالاتی که واسه ی بچه های نویسنده ی سایت حل شدست ولی واسه بیشتر کسانی که به امید پیدا کردن این جوابها سایتتون رو میخونن جوابی که آدمو کمی از نگرانی در بیاره وجود نداره!!!

دوست عزیز صحبت شما به جاست. اما من متعجم که فرق شما با سایرینی که از دانشگاه پذیرش می گیرند چیه. لینکهای درخواست خوابگاه کاملا مشخص و معین هستندو شما قاعدتا باید بتونید ازهمونجا اپلای کنید. کمی در سایت دانشگاه مسائل مربوط به دانشجوهای تازه وارد رو ببینید یا ایمیل بزنید متوجه می شید که پیک اپ فرودگاهی هست و ما هم اینکارو انجام می دیم. بعد از ساعت ده یا حالا دوازده می تونید تاکسی بگیریدو یک شب هم با مخارج دانشگاه در هتلی نزدیک فرودگاه باشید. از طریق سایتهای معرفی شده می تونید سریع حتی یه روزه محلی برای زندگی پیدا کنید و ساکن بشید.
شما چند هفته پیش از رسیدن ایمیل بزنیدو ساعت و شماره پروازتون رو به ما بدید ودرتماس باشید. اینجا هیچ کاری سخت و غیرممکن نیست.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد