وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

سکونت در ساسکاتون

دوستانی که عازم ساسکاتون هستید سعی کنید هرچه زودتر برای خوابگاه اقدام کنید. دوستان متاهل هم برای اپارتمانهای یک خوابه می تونند اقدام کنند. چون خوابگاهها برای شروع به مراتب راحتتر و ارزانتر هستند و از ایران میشه اقدام کرد و حداقل در لیست انتظار قرارگرفت. در لینکهای مجاور در مورد سکونت درسسکتون مطالب بیشتری هست که خواندن اونها رو هم توصیه می کنیم.  

 

سیمین

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41

سلام سیمین جان
ببخشید که هی سوال می پرسم. من متاهل هستم و seager wheeler به دردم نمیخوره. Assiniboine & Wollaston Halls هم ظاهرا به سال اولیها نمیدن. پس من از اینجا تو ایران چی رزرو کنم؟ حتما باید بیام اونجا آپارتمانهای بیرون از دانشگاه رو اجاره کنم؟
اینو هم بگم که من و همسرم با یه تاخیر زمانی چند هفته ای میخوایم بیایم بابت همین قضیه که من اول خونه رو ردیف کنم،بعد اون بیاد. ممنون میشم نظرتونو بگید سیمین جان.
با تشکر

شما باید با خوابگاههای دیگه دانشگاه تماس بگیرید. لیستش تو لینکهای بغل صفحه هستش. برای اپارتمانهای بیرون باید بیاید اینجا. خدودا ۹۰۰ دلار باید هزینه کنید.

سعید سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:21

با سلام.من 28 ساله دانشجوی سال دوم روانشناسی عمومی هستم و همسرم 26 ساله کارشناسی ارشد مهندسی زراعت اون مقطع کارشناسی با معدل الف(17به بالا) و با عنوان دانشجوی استعداد درخشان با سهمیه دانشگاه و بدون آزمون و ارد کارشناسی ارشد شده و در این مقطع هم با معدل الف به پایان رسونده.اون مقالات مختلف در نشریات معتبر تخصصی به چاپ رسونده و در همایشهای تخصصی معتبر هم شرکت داشته، اون به لحاظ علمی به گفته اساتیدش بسیار با هوش هست و احتمالاً با گرفتن گواهینامه زبان بدون آزمون کتبی وارد مقطع دکتری هم خواهد شد.اما با پیشنهاد دوستان برنامه سفر به کانادا برای دکتری رو در پیش گرفتیم و در حال حاضر هم درایم اطلاعات جمع آوری می کنیم شما فکر می کنید دانشگاه ساسکاچوان به چنین دانشجویی بورسیه کامل اعطا می کنه

سعید سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:29

با سلام مجدد .
اولا لطف کنید و پاسخ رو به ایمیل بنده ارسال کنید نیاز به درج در ستون نظرات نیست البته اگر اصرار داشتید اشکالی نداره .
دوماً آیا من حتماً باید لیسانسم تموم بشه؟یا میتونم هم اونجا شروع کنم ، محدودیت سنی نداره ؟من در اینجا مجری تلویزیون یک شبکه محلی هستم آیا شبکه تلویزیونی فارسی هم دارین زبانم در حد ضعیفه که البته در حال تقویتش هستم ،البته وضعیت همسرم خیلی بهتره؟میتونید یه لطفی بکنید و وب سایت دانشکده های کشاورزی معتبر کانادا رو به ما بدید که امکان بورس گرفتن در اونا هست.منتظر پاسختون میمونم از هم اکنون بابت زحمتی که به شما میدم عذر میخوام.

من جواب سوال شما رو نمی دونم. بورس هم زیاد نیست واقعا

من سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:14

سلام
تو پذیرش من نوشته 23 آگوست اونجا باشم، من دو هفته زودتر از این تاریخ بیام خوبه یا دیرتر بیام؟ باید خونه هم کرایه کنم.
با تشکر.

MHMD شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:52

سلام
هیچ دوستی هست که الان تو ساسکاچوان برق بخونه؟من دانشجوی برق امیرکبیرم و یه چند تا سوال داشتم.

سعید سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:28

چی شد؟! سیمین جان خبری از پاسخت نیست؟!
شرمنده که بهت زحمت میدیم.کماکان به انتظار پاسخهای جامع و کامل شما نشستیم.

علی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:18

با سلام و عرض ادب
یک سوال داشتم من نمره زبان ندارم تو ایران هم فرصت زبان خوندن و امتحان دادن ندارم آیا می تونم از دانشگا آنجا پذیرش زبان بگیرم و بعد با آن پذیرش ویزا بگیرم ؟ احتمالش چند درصد ؟ ضمنا من متاهل و صاحیب یک بچه هم هستم و 7 سال سابقه کار دارم.
با تشکر و احترام
علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد