وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

گروههای اجتماعی

دوستان ایرانی ساکن ساسکاتون امسال خیلی به بچه های تازه وارد کمک کردند. چه از لحاظ اینکه دنبال بچه ها تا فرودگاه برن یا تو پیدا کردن جا به اونها کمک کنند یا محل خودشون رو موقتا در اختیار اونها قرار بدن. من از جانب خودم و تازه واردین از دوستامون تشکر می کنم. مساله دیگه گروههایی هست که می تونید با اونها تماس بگیرید و ایمیل خودتون رو بدید که در برنامه هاشون شرکت کنید. به جز PSA که ایمیلش بالای صفحه دیده می شه و گروه دانشجویی هست یک گروه ایرانیهای ساکن ساسکاتون تحت نام انجمن شعر هست که برنامه های ماهیانه برگزار می کنه و ایمیلشون <saskanjomansher@yahoo.com> هستش. یک گروه از دوستان هم هر از چند گاهی دور هم توی رستوران جمع می شن که اگر توی فیس بوک عضو بشید به صفحه اونها هم دسترسی پیدا می کنید.  

به جز از گروههای ایرانی یک گروه کانادایی هست که وابسته به فوق برنامه دانشگاهه و  خیلی برنامه های خوبی دارند (البته تنها یک گروه نیست اما این گروه فعالترهستند). جدیدا به من ایمیل زدند که اگر از دوستان جدیدالورود کسی علاقه مند هستش حتما با خودتون بیارید. اینها یه زوج خیلی مهربون  به نام Jerry و Shirley هستند که ایمیلشون gsfalk@sasktel.net  هستش و برنامه های متنوع هفتگی برگزار می کنند. البته هدف نهایی هدایت بچه ها به راه خداست که خوشبختانه ما از این نظر خلا تو کشورمون نداشتیم و خیلی خوب هم می تونیم با اونها ارتباط برقرار کنیم. 

 

سیمین

نظرات 10 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:31

سلام به شما دوست عزیز و همه نویسندگان این سایت پربار
از اطلاعاتی که دادی خیلی استفاده کردم و جای تشکر داره
من لیسانس مکانیک خودم رو ۸سال قبل گرفتم و بعد فقط به فکر بازار کار بودم و کلا زیاد با درس خوندن موافق نبودم اما الان که تونستم مبلغ نسبتا خوبی رو پس انداز کنم(حدود ۹۰۰ ملیون) میخوام یکمی هم به خودم برسم ویکی از رویاهام که آموزش زبان در یه کشور انگلیسی زبان هستش عملی کنم برا همین دو سوال داشتم:
۱-من علاقمند به آموزش زبان در کانادا هستم آیا امکانش هست که برای یه مدت کوتاه ۶ ماهه یا یه ساله در چنین دوره هائی شرکت کنم و ویزا بگیرم و بعد اگه خواستم برا ادامه تحصیل در کانادا اقدام کنم؟
۲-چطور میتونم پس اندازم رو به کانادا منتقل کنم تا راحت زندگی کنم؟

فرناز چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:31

سلام
به طور اتفاقی با وبلاگتون برخورد کردم
مهندسی عمران دارم و قصد دارم برای ادامه تحصیل از ایران خارج بشم
دارم تحقیق میکنم که همین رشته رو ادامه بدم یا تغییرش بدم
میشه لطفا با توجه به اطلاعات و تجربیاتتون جایگاه و موقعییت این رشته رو در کانادا و اگر اطلاع دارید آمریکا برام توضیح بدید ؟
اگر لطف کنید ازتون ممنون میشم
با تشکر

دورک دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 http://guilan-dolfak.blogfa.com

شاد و ژیروز باشی . هر جا که هستی.

دورک دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 http://guilan-dolfak.blogfa.com

http://www.4shared.com/audio/N8eR5ugj/2nowrooz6_Bal____without_arran.html

دورک دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 http://guilan-dolfak.blogfa.com

http://www.4shared.com/audio/N8eR5ugj/2nowrooz6_Bal____without_arran.html

جلال الدین مشمولی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:15

با سلام و احترام
به صورت اتفاقی با این وبلاگ آشنا شدم و خیلی خوشحالم که چنین وبلاگی را راه اندازی نمودید
من جلال الدین مشمولی مدیر یگ گروه هنری در ایران هستم که بصورت کاملا مستقل در ایران به فعالیتهای هنری می پردازیم
دو سه سال پیش طرحی را در ایران راه اندازی نمودیم که امروز این طرح با تمامی مشکلات و عدم حمایت مراکز هنری دولتی و غیر دولتی فرا تر از مرزهای ایران رفته و خوشبختانه به نتایج شگرفی رسیده ایم.
گروه هنری حجم سبز فعالیت هنرهای تجسمی خویش را در زمینه نقاشی، گرافیک، هنر محیطی و ... از سال 1386 آغاز و امروز به یکی از فعال ترین گروه های هنری تبدیل شده است. گروهی که تمامی اعضای آنرا دانشجویان هنر و هنرمندان تازه نفس تشکیل می دهند.
این گروه با تاسیس پایگاه اطلاع رسانی سایت حجم سبز به یکی از پایگاه قابل توجه در بحث اطلاع رسانی در کشور رسیده است.
این گروه در سال 87 با طرح اجرای نقاشی در فضای باز در روستاها ی ایران « جشنواره هنر در روستا » فصل جدیدی را در فضای هنری کشور بوجود آورده است.
موضوع مهم این است که این گروه با همت و تلاش جوانان این کشور برپا شده و می رود تا در سال های آتی به یکی از مراکز مهم هنری کشور تبدیل گردد.
مطمئنا در این راه حمایت هنرمندان، علاقمندان بی تاثیر نبوده و در ادامه راه حتما نیاز است که دوستانی چون شما ما را حمایت و یاری نمائید.

برای آشنایی شما وبلاگ جشنواره و وبسایت گروه را برای شما می فرستم
امیدوارم که این باب اشنایی سبب شود تا همکاری همه جانبه باهم داشته باشیم

http://www.hajmesabz.com
http://khoda-rosta.blogfa.com/
http://art-village.blogfa.com/

با سپاس
جلال الدین مشمولی

j.mashmuli

جلال الدین مشمولی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:20

با سلام و احترام
به صورت اتفاقی با این وبلاگ آشنا شدم و خیلی خوشحالم که چنین وبلاگی را راه اندازی نمودید
من جلال الدین مشمولی مدیر یگ گروه هنری در ایران هستم که بصورت کاملا مستقل در ایران به فعالیتهای هنری می پردازیم
دو سه سال پیش طرحی را در ایران راه اندازی نمودیم که امروز این طرح با تمامی مشکلات و عدم حمایت مراکز هنری دولتی و غیر دولتی فرا تر از مرزهای ایران رفته و خوشبختانه به نتایج شگرفی رسیده ایم.
گروه هنری حجم سبز فعالیت هنرهای تجسمی خویش را در زمینه نقاشی، گرافیک، هنر محیطی و ... از سال 1386 آغاز و امروز به یکی از فعال ترین گروه های هنری تبدیل شده است. گروهی که تمامی اعضای آنرا دانشجویان هنر و هنرمندان تازه نفس تشکیل می دهند.
این گروه با تاسیس پایگاه اطلاع رسانی سایت حجم سبز به یکی از پایگاه قابل توجه در بحث اطلاع رسانی در کشور رسیده است.
این گروه در سال 87 با طرح اجرای نقاشی در فضای باز در روستاها ی ایران « جشنواره هنر در روستا » فصل جدیدی را در فضای هنری کشور بوجود آورده است.
موضوع مهم این است که این گروه با همت و تلاش جوانان این کشور برپا شده و می رود تا در سال های آتی به یکی از مراکز مهم هنری کشور تبدیل گردد.
مطمئنا در این راه حمایت هنرمندان، علاقمندان بی تاثیر نبوده و در ادامه راه حتما نیاز است که دوستانی چون شما ما را حمایت و یاری نمائید.

برای آشنایی شما وبلاگ جشنواره و وبسایت گروه را برای شما می فرستم
امیدوارم که این باب اشنایی سبب شود تا همکاری همه جانبه باهم داشته باشیم

http://www.hajmesabz.com
http://khoda-rosta.blogfa.com/
http://art-village.blogfa.com/

با سپاس
جلال الدین مشمولی

مهران شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 http://taatre-del.blogfa.com

سلام.
من قصد تحصیل در کانادا رو دارم رشته هنر ( سینما) اگه می تونید منو راهنمایی کنید.
ممنون

فرداد یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:10 http://sorouderahaee.blogfa.com/

با سلام
من یک نویسنده هستم.موضوع کتابم انسان شناسیه با ارائه مباحث وطرح های نو در این زمینه باتوجه به مشکلات سانسور کتاب لطفا ناشر یا انجمن حقوق بشری را که از ما حمایت کنه معرفی کنید.هر کمکی که میتونید.
با تشکر

سعید یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:16

با سلام
همسرم به بعضی اساتیدمرتبط بارشته خودش در دانشگاه ساسکاچوان ایمیل زده رزومه و سوابق تحصیلی خودش رو ارائه داده اون جزو دانشجویان استعداد درخشان هست با اینکه در تاریخ ۱۵سپتامبر ایمیل زده تا کنون هیچ پاسخی دریافت نکرده علت رو در چی میدونید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد