وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

پاییز

پاییز دراینجا کوتاه و بسیار زیباست. تقریبا همه رنگها رو تو طبیعت می‌تونید ببینید. من و مریم احتمالا در طول هفته آینده یه سری می‌ریم عکاسی . اگر کسی دوست داره بیاد با هم هماهنگ می‌کنیم. از دانشگاه پیاده راه میفتیم می‌ریم کنار رودخونه. بعدشم می‌تونیم BBQ داشته باشیم.  (عکس مربوط به فضای جلوی دانشکده مهندسی میشه)

eng


به قلم: سیمین

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:29

سلام دوستان،
یه سوال داشتم.من برای پاییز 2009 می خوام اقدام به پذیرش بکنم.معدل کل من 14.81 است. من شنیدم کانادا روی معدل خیلی حساسه. من اکثر دانشگاههای
کانادا رو که دیدم حداقل معدل 15 از 20 بود. حالا سوالم اینه به نظر شما اصلا با این معدل اقدام به اپلای نکنم چون فوری ریجکت می شم و الکی پول ریپورت و دانشگاه ندم و یا با تافل و
حی آر ای بالا شانس پذیرش هست؟ در ضمن دانشگاههای رنک پایین تر کانادا رو اگه می شناسین می شه معرفی کنید.
بعدا میام همین جا اگه جوابی باشه ببینم.
مرسی
رامین- تهران

سیمین پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:37

سلام. من فکر می کنم به رشته بستگی داره. اکثربچه های مهتدسی اینجا نمرات خوب داشتن و معمولا هم اول با استاد هماهتگ می کنن بعد مدارک رو می فرستن.

رامین جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:28

مرسی از جواب شما
من کارشناسی برق مخابرات دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد