وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

کتابخانه عمومی ساسکاتون --> کتاب و فیلم

 

یکی دو پست قبل در مورد تلویزیون نوشتم. با این حال اگر زیاد علاقه‌مند به دیدن تلویزیون نیستید و ترجیح می‌دهید که در خانه فیلم مورد نظرتان را ببینید کتابخانه عمومی ساسکاتون محل خوبی برای گرفتن کتاب و فیلم با هزینه بسیار کم است. کتابخانه ساسکاتون کلاْ هشت شعبه دارد که عموماْ تمام شهر را پوشش می‌دهد. عضویت در این کتابخانه‌ها رایگان است و شما صرفاْ با داشتن مدرکی که نشان دهد ساکن ساسکاتون هستید می‌توانید عضو این کتابخانه شوید. در این کتابخانه‌ها مجموعه غنی از کتاب‌- فیلم و موسیقی وجود دارد. هر فیلم را می‌توانید حداقل به مدت یک هفته نگه دارید. این مدت برای کتاب سه هفته می‌باشد. بعد از اتمام این دوره در صورتی که شخص دیگری کتاب و یا فیلم مورد نظر را درخواست نکرده باشید می‌توانید حداکثر تا دو دوره تمدید کنید.   

می‌توانید به صورت آنلاین فیلم مورد نظرتان را انتخاب و درخواست نمایید. کتاب یا فیلم درخواستی شما در شعبه مورد نظرتان به شما تحویل داده می‌شود. البته اغلب فیلم‌های جدید و خوب دارای صف طولانی هستند ولی به محض اینکه نویت شما رسید با شما تماس گرفته شده و اطلاع داده می‌شود. مزیت اصلی این کتابخانه داشتن مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌ها از کل دنیا است و اتفاقاْ چند فیلم ایرانی هم دارد. اگر کتاب و یا فیلمی را با تاخیر پس دهید به ازاء هر روز حدود ۵ سنت جریمه خواهید شد.

با این اوصاف اگر ترجیح می‌دهید که فیلم‌های جدید را هر لحظه‌ای که خواستید ببینید می‌توانید به ویدئو کلوب‌هایی مانند Blockbuster مراجعه کنید.


به قلم: مریم

نظرات 5 + ارسال نظر
سیمین دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:10

Our weblog is really one of a kind
Thanks Mayam for your valuable info

مریم سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51

فکر کنم از اونجایی که کسی تحویلمون نمی‌گیره باید خودمون خودمون را تحویل بگیریم.

رامین سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:36

واقعا مریم دستت درد نکنه، اطلاعات جالبی به بچه ها منتقل میکنی. من اصلا تو ذهنم نبود که اینجا هم می شه فیلمه با کیفیت اجاره کرد به جای دانلوده بی کیفیتش.

ممنون، من استفاده کردم.

خواهش می‌کنم. خوشحالم که خوشت اومده.

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:37

آره مریم دستت درد نکنه ولی هوا خیلی سرده من حوصلم نمی آد برم این همه راه!ولی اگه رستوران معرفی کنی حتمآ میرم .از گشنگی مردم بابا یکی شام مارو دعوت کنه دیگه:)

سیمین چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:40

نویسنده بالایی من شام دعوتت می کنم. فلان جا ساعت فلان . دیگه چی می خوای؟
هوا هم خیلی سرد نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد