وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

اخبار

ا- این هفته از طرف رئیس دانشگاه یک ایمیل به همه دانشجوها زده شده بود تحت عنوان گسترش خوابگاهها. در این نامه آمده شده که دولت محلی ساسکاچوان برای ساخت یک مجموعه بزرگ خوابگاهی به دانشگاه اعتبار در نظر گرفته. ظاهراْ تا پنج سال آینده تعداد خوابگاهها دو برابر شده و تعداد دانشجوهای ساکن از ۶ در صد به ۱۵ درصد افزایش خواهند یافت.


۲- امسال قرار بود محوطه وسط دانشگاه یک زمین اسکیت رو باز درست کنند. این هفته من متوجه شدم که زمین اسکیت وسط دانشگاه آماده است. از اونجایی که این روزها هوا خوب و اغلب اوقات بهاریه زمان بسیار خوبیه برای ورزش‌های زمستانی مثل اسکی و اسکیت.

 

۳- سومین خبر اینکه هفته گذشته international week بود در دانشگاه. طی این هفته دانشجویان از کشورهای مختلف هر کدام گوشه‌ای از فرهنگ خود را ارائه می‌دادند. از ایران هم نورالله به همراهی یک دختر کانادایی-هندی مراسم تنبک‌زنی داشتند. در صورت امکان در پست بعدی فیلم اجرای تنبک نورالله را خواهم گذاشت.

 

به قلم: مریم

نظرات 2 + ارسال نظر
سیمین یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:23

اینطور که من دارم می بینم هوا تا اواخر فوریه منطقیه. خیلی ها می گن فوریه سردترین ماه ساله. ولی مافقط اواخر دسامیر واوایل ژانوبه سرمای -۳۰ داشتیم. هفته دیگه هم که reading week هستش و میشه برای یه سفرکوتاه برنامه ریزی کرد . It was just For Info.

Maryam یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:31

Fekre khubiye. Barname rizi konim az hala bara akhare hafte baad.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد